Installationsproblemer Fsx Deluxe Edition.
Arne Holm
2008-06-30 17:56:30 UTC
Hej gruppe! Jeg havde købt Fsx, og installationen gik fint indtil disk 2
skulle læses. Drevet kunne ikke læse disk 2. Jeg kontaktede Microsoft
support som sagde, at jeg skulle henvende mig til foretningen og få skiftet
den defekte disk. Foretningen solgte mig imidlertid Fsx De Lux Edition i
stedet. Nu kan hverken disk 1 eller 2 læses på mit drev. Jeg kan godt læse
andre dvd disk (film). Tror I at mit drev er "stået af" eller er der en
løsning?
M.v.h.
Arne
Morten Lund
2008-07-01 20:42:16 UTC
Post by Arne Holm
[...]
Hej Arne!

Hvis dit drev kan læse andre skiver, tyder det jo unægteligt på at det
er skiven den er gal med. Har du prøvet at stoppe den i et andet drev
for at se om den anden computer kan læse den?

Er der evt nogen tydelige ridser i overfladen, der kunne give et
fingerpeg, eller noget?

.Morten
Arne Holm
2008-08-29 14:16:45 UTC
Post by Morten Lund
Post by Arne Holm
[...]
Hej Morten
Tak for dit svar. Jeg er først nu tilbage i gruppen, da min pc har fået
skiftet cd-drevet. Det var "stået af". Dejligt at være i luften igen.
M.v.h. Arne