FSX
Thomas Møller Nielsen
2007-11-04 17:25:54 UTC
Hej gruppe

Nogen herinde der kan hjælpe mig med et lille problem i FSX
min lyder bliver ret tit til susen også kan man ikke høre andet.
Hvis jeg trykker på pause og bagefter tilbage i spillet, så virker
det igen. Men lidt uholdbart.

Jeg har idag gen. inst. FSX hvilket ikke har hjulpet.

Jeg håber noget har prøvet noget ligende eller har en ide til at løse
mit problem

mvh Thomas
Jan Hvillum
2007-11-08 13:28:52 UTC
Post by Thomas Møller Nielsen
[...]
Jeg har fået FSX af min søn i gave, og oplever bl.a. også dette problem
af og til. Efter hvad jeg kan læse mig til i diverse grupper, er FSX et
særdeles krævende spil hvad angår grafikkort og hukkommelse (det der
står på pakken holder ikke ret meget!). Dog er der kommet en patch. (kan
findes på fsinsider.com, som retter en del af de ydelseproblemer der er.
Hvis du er engelskkyndig, kan jeg anbefale avsim.com. I deres forum
har de en gruppe der drejer sig om FSX, den har jeg lært en del af.
--
Jan Hvillum, der i praksis har opgivet at spille FSX, da jeg i praksis
ikke har prøvet at flyve en hel tur, uden at blive smidt af spillet med
uforklarlige meddelelser.
Thomas Møller Nielsen
2007-11-14 14:25:55 UTC
Hej igen

Efter lang tid, fik jeg det til at virke idag.
Bios opdatering, nye drivere til bundkort og lydkort.

Så laver den ikke mærkelig lyd længere.

mvh Thomas