FSX - Forskel på Standard og Deluxe udgaven ?
SpookiePower
2008-01-16 18:38:31 UTC
Hvad er forskellen på Standard og Deluxe udgaven af FSX ?
Der er over 100 kr til forskel på de to spil.
MartinK
2008-01-17 01:12:06 UTC
Post by SpookiePower
Hvad er forskellen på Standard og Deluxe udgaven af FSX ?
Der er over 100 kr til forskel på de to spil.
Spil? SPIL! Det er en sim!!!
Du får flere fly og lufthavne
100 dkr... Wow... ;)

Maritn.
S. Hansen
2008-01-17 09:29:09 UTC
On Wed, 16 Jan 2008 10:38:31 -0800 (PST), SpookiePower
Post by SpookiePower
Hvad er forskellen på Standard og Deluxe udgaven af FSX ?
Der er over 100 kr til forskel på de to spil.
Og flere tillægsprogrammer, specielt beregnet til viderudvikling.
som du også kan risikere at skulle bruge ved installation af andres
hjemmedesignede tillægsprogrammer.

Hvis f.eks en fejl i din lokale lufthavn irritere dig grænseløst, kan
du på nettet hente en såkaldt afcad designer program, som i samarbejde
med et af de programmer der ligger på deluxe udgaven, kan du ændre
gatenumre - taxiveje osv.

F.eks. irriterede det mig grænseløst at jeg altid fik besked på at
starte på bane 4L i kastrup, mig bekendt har den aldrig nogensinde
blevet brugt til take off.

Til takeoff bruges primært 4R eller 22R, så det har jeg kunnet ændre
ved hjælp af de to programmer.

Så vidt jeg husker skal du bruge samme program, som ligger på deluxe
udgaven, for at lave ruteplaner for AI fly.

Så hvis du ender med at blive bare en lille smule bidt af FSX vil jeg
anbefale deluxe udgaven.

Men skal du bare spille så køb den billige udgave :-)

Steen
SpookiePower
2008-01-18 12:37:01 UTC
Tak for svaret. Det lyder som en Deluxe udgave jeg skal have :)
Zabhood
2008-02-03 02:52:22 UTC
Så vidt jeg kan huske er det et par ekstra fly/missioner, samt SDK (Software
Development Kit) der bruges til at lave nye missioner, samt at ændre i de
eksisterende missioner. En rigtig fed feature der er de ekstra penge værd!