Vind en tur i den Danske F16 simulator
Benny
2009-01-07 21:28:29 UTC
Hej.
Har læst om en lille konkurance, hvor man kan vinde en tur i den Danske F16
simulatot, som det Danske flyvevåben bruger.

se link
http://www.t3.dk/vind_en_tur_i_en_f_16_simulator

Jeg må nok hellere deltage......

Benny
Kurt N
Benny
Morten Lund
2009-01-11 13:36:13 UTC
Post by Benny
[...]
Den nye Silicon Graphics sim er meget fin; og giver mulighed for at
flyve i dagscener, og networke mellem sims.

Jeg er så heldig at have fløjet den originale Link-Trainer i
Skrydstrup, i 1992 og 1998 (så vidt jeg husker) - Det var også stor
spas, selvom grafikken var noget der ville minde de fleste om Falcon
AT i vore dage; men den var stjerne detaljeret (en asymetrisk last på
1 AIM-9 på Station 7, mens station 1 var tom, gav en svag roll-rate
mode den tunge vinge på cirka 1-2 grader/sekund; meget imponerende!