Service pakke
Arne Holm
2008-09-23 17:04:39 UTC
Hvorledes/hvor kan jeg se om mit Microsoft FSX Lux edition har
servicepack 1&2?
M.v.h.
Arne
Morten Lund
2008-09-24 08:17:27 UTC
Post by Arne Holm
Hvorledes/hvor kan jeg se om mit Microsoft FSX Lux edition har
servicepack 1&2?
M.v.h.
Arne
Hej Arne!

Min FSX DeLuxe (der er opdateret med SP 1, 2 og acceleration) har et
versionsnummer der hedder: 10.0.61637.0 - men jeg ved ikke om det
betyder noget alvorligt...

Det er mit bedste bud, en hurtig googlen har ikke givet mig noget
svar, heller

.Morten
Steen Hansen
2008-09-25 15:24:05 UTC
On Wed, 24 Sep 2008 01:17:27 -0700 (PDT), Morten Lund
Post by Morten Lund
Post by Arne Holm
[...]
Hvordan er du tilfreds med accelaration's pakken, jeg har
afinstalleret den igen, bl.a. fordi flyet hopper og danser når jeg
bruger 16x hastighed, prograssive taxi virker ikke, samt ikke muligt
at få lys i instrumentbrættet ved dagslys.

Steen
Arne Holm
2008-10-03 06:37:50 UTC
Hej Morten
Mit Ver.nr. er lidt lavere, men jeg tør ikke foretage mig noget før jeg
er helt sikker på på om jeg skal starte med installation af pakke 1 eller 2.
M.v.h.
Arne
Morten Lund
2008-10-12 09:33:35 UTC
Post by Arne Holm
Hej Morten
Mit Ver.nr. er lidt lavere, men jeg t r ikke foretage mig noget f r jeg
er helt sikker p p om jeg skal starte med installation af pakke 1 eller 2.
M.v.h.
Arne
Hej Arne
Undskyld det sene svar (nyt arbejde, der har lagt mig fladt ned)

Jeg har ikke lige et godt råd der, heller. Jeg har bare installeret
FSX, så SP1 og derefter Acceleration - det kører fint derudaf, jeg har
ikke rigtig observeret nogen problemer, ud over nogen enkelte textures
der tager ½ sekund om at loade færdigt ind imellem. - nu kører det
også på en maskine der er lige over en måned gammel :)

prøv at kigge på http://www.fsinsider.com/Pages/default.aspx, og se om
der ikke er nogen der har noget fornuftigt skrevet om det. Der var i
hvert fald en vejledning inde på deres download side

.morten
Arne Holm
2008-10-20 19:23:54 UTC
Hej Morten
Ja, det arbejde forhindrer megen god flyvetid..:-) Du må se at komme på
højkant igen.
Jeg har installeret SP 2 og det gik rigtigt fint.
Godt link tak!
M.v.h.
Arne