Addon scenery Flight Sim X og Win 7
Bjarne Jensen
2010-04-02 15:11:41 UTC
Hej

Jeg har problem med min MS Flight Sim X og addon af scenery efter
opgradering til Win 7 - jeg kan simpelthen ikke få den til at acceptere nyt
lokalt scenery. Har ikke været et problem før mens jeg stadig havde Vista.

Jeg har prøvet at starte op via program kompitabilitet Win XP, Vista m/ div.
service pack - ligeledes har jeg forsøgt med opstart som administrator, men
den vil simpelthen ikke accepterer det nye scenery.

For at tæste af, har jeg prøvet at installere MS Flight Sim 2004 og her gør
det samme sig gældende - helt nøjagtigt.

Jeg var ved at tro der måske var noget problem med mine addon scenery, men
alt virkede efter opgraderingen til Win7, jeg var bare så dum, at efter et
styke til trængte jeg til at "rydde op" i min Flght Sim, efter en mængde
addon af både den ene og den anden slags - desværre valgte jeg at slette og
lave en helt ny re - installation, og så kom problemet med de scenery jeg
tidligere med succes har brugt.

Nogen forsla til hjælp?

På forhånd tak
Bjarne Jensen
Jan Hvillum
2010-04-02 19:52:23 UTC
Post by Bjarne Jensen
[...]
Hej Bjarne.
Hvis du er til engelsk, har jeg i gruppen alt.games.microsoft.flight-sim
fundet nogle tråde der omhandler samme problem. Jeg søgte i google
grupper under denne gruppe med ordene: win 7 addon. Jeg havde før i
tiden gruppen i min newsreader, men den forsvandt fra newsserveren for
nogle måneder siden - derfor google grupper - som jeg ikke rigtig kan
vende mig til.
--
Jan Hvillum
Denmark
Bjarne Jensen
2010-04-03 08:05:23 UTC
Hej Jan

Tak for din hjælp. Jeg fulgte dit råd og fandt denne video på nettet
www.burnbabyburn-clan.de/upload/FSX.wmv

Den viser hvordan man gør - og det virker hos mig.

Igen 1000 tak
Bjarne Jensen