Fly kirkegård
Benny
2007-10-18 18:30:08 UTC
Hej.
Det er nok lidt uden for rammerne af denne gruppe, men er der nogen som har
været en tur forbi Davis Monthan AFB i Tucson. Arizona med Google Earth??
Det er den militære kirkegård i USA.
Hvor mange flytyper kan i genkende og hvor mange styks. jeg kan se disse.

B1
B52
F14
F111
A10
Galaxy
Om mange andre, som jeg ikke kan genkende fra oven.
God jagt.
Benny
Jan Rasmussen
2007-10-19 16:28:33 UTC
Post by Benny
Hej.
Det er nok lidt uden for rammerne af denne gruppe,
Med det trafik niveau denne gruppe har, er alt fly relateret velkommen :-)
Post by Benny
[...]
Ud over dem du nævner så kan jeg få øje på Rigtig mange F4 phantom's
en del A-6 Intruder's et par hundere F-16, Hawkeye E-2, Orion P3, C-130

Fuck der er flere der,,,

Mon ikke man bare kan nævne et amerikansk produceret fly og der er til at finde
et eller andet sted, måske på nær B2 & F-117 :-)

Jan Rasmussen
Peter Bjoern
2007-10-20 15:24:22 UTC
Post by Jan Rasmussen
Post by Benny
[...]
Hvis I vil have et kæmpe udvalg af typer som I kan prøve at identificere, så
prøv det nærliggende Pima Air Museum (32º08' 20.72''N 110º 52' 05.54'' W)

Der skal I nok få jeres lyst styret m.h.t. typer ....

Med venlig hilsen

Peter