FsX og fly fra Fs2004
JcLind
2008-01-05 18:52:21 UTC
Der bliver ikke lavet så mange fly til X, men jeg ved man kan bruge fly
beregnet til 2004, hvis de ikke er for gamle.

MEN... hvornår skal de tidligt være fra, for at man kan bruge dem i X?

VH og tak for hjælpen

Jakob
Jan Rasmussen
2008-01-05 19:58:27 UTC
Der bliver ikke lavet så mange fly til X, men jeg ved man kan bruge fly beregnet til 2004, hvis de ikke er for gamle.
MEN... hvornår skal de tidligt være fra, for at man kan bruge dem i X?
Jeg tror at får de skal kunne bruges i FSX, så skal de minimum være designet i Gmax.

En specifik dato er nok ikke brugbart at gå efter

på www.flightsim.com er der 422 Fly bare under katagorien FSX JetAirliners.

Jan Rasmussen
JcLind
2008-01-08 19:43:02 UTC
Post by Jan Rasmussen
Jeg tror at får de skal kunne bruges i FSX, så skal de minimum være designet i Gmax.
En specifik dato er nok ikke brugbart at gå efter
Kan man ummidelbart i filerne til et fly se om det er en Gmax-model?

Der laves stadig mange fly til 2004 og jeg har et godt øje til flere af
dem
Jan Rasmussen
2008-01-13 22:09:34 UTC
Post by JcLind
Post by Jan Rasmussen
Jeg tror at får de skal kunne bruges i FSX, så skal de minimum være designet i Gmax.
En specifik dato er nok ikke brugbart at gå efter
Kan man ummidelbart i filerne til et fly se om det er en Gmax-model?
Måske hvis man kigger i mdl filen med en hex editor, har ikke FS på denne maskine.
Post by JcLind
Der laves stadig mange fly til 2004 og jeg har et godt øje til flere af dem
Støtte lige på denne guide.

http://www.flightsimulatorguide.com/fs9-to-fsx.htm
Do FS2004 aircraft work in FSX?

Sure, they do...but it may depend on a few things. The GMAX 3d models are certainly compatible with eachother, allthough some
animations like the behaviour of the landing gear may look strange in FSX. At least the default FS2004 aircraft seem all working
fine in FSX. However, some third-party developed aircraft might use old FS2004 gauges that can cause problems in FSX, or even crash
the program. So, in general, you just have to experiment with it.

Jan Rasmussen