Kampfly sim søges.
Benny
2009-02-03 12:41:28 UTC
Jeg er helt forelsket i min gamle Total Air War sim. min grafikken er nu 10
år gammel og jeg vil godt finde en afløser. jeg har prøvet Falcon 4.0 men
finder den for svær. er for virkeligheds tro.

Er der andre sim på vej med dagens kampfly, som f-15, F-22 og lignende.

Benny
Morten Lund
2009-02-03 18:13:13 UTC
Post by Benny
[...]
Hej Benny!

Jeg kender ikke lige til nogen kamp-sims der er på vej, der ikke er
lige så detaljerede som Falcon 4 (Det kan nu spilles med
sværhedsgraden skruet en del ned), det skulle lige være www.fighterops.com
- men den er en lidt speciel fætter. Det ser ret spændende ud, og jeg
skal helt sikkert have fingrene i den når den kommer ud en gang.

Jeg vil foreslå dig at kigge på Lock ON: Modern Air Combat. Det er en
halvgammel titel, men den ser stadigvæk stjernegodt ud - jeg vil tro
den står på tilbudshylderne i de fleste spilbutikker til en hund eller
mindre. LO:MAC har F-15, MiG 29, Su 27, A-10 og Su-25 - så der er lidt
af det hele for dig dér.
F-22 er der ikke rigtig nogen der har simuleret siden F-22 ("total air
war"?).

Det er lidt et nichemarked for tiden, men hvis det ikke er vigtigt at
komme til at skyde på ting, har både FSX og X-plane nogen meget
nydelige F-15, F-16, og andet moderne hardware, der er meget spas at
flyve rundt i.

Vil du gerne skyde på ting (og hvem vil ikke gerne det? :) ) - så er
Falcon 4: OIF nok det bedste bud derude lige nu.

Check six!
.Morten