Er X-Plane bedre end FS2002/04
Lars Nedergaard
2003-08-28 10:34:15 UTC
Er X-Plane den bedste FS, i de anmeldelser jeg har set roses den meget, men
er det den bedste?
Sune Storgaard
2003-08-28 12:53:32 UTC
Post by Lars Nedergaard
Er X-Plane den bedste FS, i de anmeldelser jeg har set roses den
meget, men er det den bedste?
ja :)

Nej det er vel en smagssag, men jeg kan betydeligt bedre lidt den, fremfor
fs2002 -har kun prøvet den nye i et par timer.

Det jeg godt kan lide ved x-plane er alle de scenarier man kan sætte sammen,
den er utrolig flexibel og har uanede muligheder. Hvis man ikke har prøvet
at blive droppet af en B52 og ræse ud stratosfæren i en X15, så er det en
oplevelse værd :)

De mange forskellige fly gør at der er lidt for alle, dog kunne jeg godt
tænke mig at der var lidt flere kamprelaterede scenarier.

Flydesigner delen er også helt genialt, utroligt hvad man kan skrue sammen
der.

Xplane er imho kongen, men jeg er overbevist om at Lock On -som der skulle
komme en demo af i denne uge, vil blive blive populær for dem som godt kan
dogfights.
Lars Nedergaard
dogfights.
ct
2003-09-03 09:17:34 UTC
Post by Sune Storgaard
Xplane er imho kongen, men jeg er overbevist om at Lock On -som der skulle
komme en demo af i denne uge, vil blive blive populær for dem som godt kan
dogfights.
Øv - er udsat :-(

"
The interactive demo for Lock On has been completed and will be made
available online in October of 2003. The demo will allow players to try
their hand at flying the A-10A "Warthog" and the MiG-29A "Fulcrum." In
addition to being available on the official Lock On website and several
mirrors, it will also be available in December issues of several popular
magazines like Computer Gaming Magazine, Computer Gaming World, and PC
Gamer.
While we very first considered releasing the Lock On demo earlier, given the
postponement of the game's release, it has been decided it would be best to
release the demo in October to ensure a better support to the project.

"
a***@gmail.com
2012-11-15 12:36:09 UTC
Hej Lars Nedergaard,

Jeg har lige fundet din komentar vedr. X-plane.

Er det muligt - at du vil kontakte mig - jeg behøver hjælp!

Du kan ringe tel:50 111 812 eller mail: ***@gmail.com,

mvh. arne