Er der virkelig ingen her mere ??
Eg Egemarke
2008-03-03 14:01:41 UTC
Jeg spurgte d 13 februar om nogen vidste noget om hvilke mapper, man
skulle kopiere hvis man ville flytte sine fly fra een installation til
en anden ??
IGEN svar og INGENTING siden d 13. februar er gruppen da gået HELT i hi ??

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....
Sune Storgaard
2008-03-03 16:28:59 UTC
Post by Eg Egemarke
[...]
Jo læser da gruppen, men FSX er ikke min kop te.

Man bliver dog ikke ligefrem stresset af at følge denne gruppe.
Knud Rasmussen
2008-03-03 17:19:17 UTC
Det er ikke mange der bruger dette forum, måske fordi der en så mange gode
engelske og tyske fora (mon det hedder sådan). Tilbage til dig spørgsmål.
Du skal kopiere mappen "simobjekt/airplanes", mappen "effects" og mappen
"gauges". Men, men det bedste er nok at geninstallere flyene fra de
forskellige Zip filer du har downloaded.

kras
m***@gmail.com
2008-03-03 18:12:25 UTC
Post by Eg Egemarke
[...]
----------
Opret dig som bruger på www.simutators.dk og du vil få masse hjælp -
dette forum her er vist gået i stå, men på den adresse jeg lige har
nævnt er der en det der ved (næsten) alt - du vil være velkommen.
Mogens
Broegger
2008-03-07 07:39:53 UTC
Og du mener vel www.simulators.dk?

[...]