Missioner i FSX - How to?
Morten Lund
2008-05-22 13:52:54 UTC
Hej rødder!

Er der nogen af jer der har rodet med at lave jeres egne missioner i
FSX?

Jeg lurer lidt på det, efter jeg fløj missionen med Cessna Caravan'en,
der ender med gravide kvinder og alt muligt, men jeg synes ikke lige
jeg har set noget fornuftigt om hvordan man gør nogen steder.

Hvad flyver I ellers for tiden?

For mig er det Caravan'en indtil jeg får købt en computer der gider
trække EH-101'en i fornuftige termer

/Morten
(der er på vej tl spotters day inde i det mørke Karup den 7/6)
Jan Rasmussen
2008-05-25 21:05:56 UTC
Er der nogen af jer der har rodet med at lave jeres egne missioner i FSX?
FSX mission building, ser ud til at fået et nyt visualt tool
http://www.fsinsider.com/developers/Pages/default.aspx

Jan Rasmussen
Morten Lund
2008-05-26 11:29:08 UTC
[...]