FS X i to udgaver...
JcLind
2007-01-20 18:44:55 UTC
Den dyre og den billige.

I gamle dage kunne den billige ikke håndtere alle flymodeller eller
deres repaints.

Hvad er forskellen på X?

Skal man købe den dyre for at få fuldt udbytte af flyflåden?

VH jakob
Emil Jensen [2100]
2007-01-20 23:42:10 UTC
Post by JcLind
Den dyre og den billige.
I gamle dage kunne den billige ikke håndtere alle flymodeller eller
deres repaints.
Hvad er forskellen på X?
Læs mere om forskellene her (engelsk):
http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/product_info.html

For mig, er den vigtigste forskel, at man får alle standard fly (læs mere
herom nedenunder).
Man får også flere missioner, som jeg finder sjovt og udfordrende at
gennemføre i FSX.
Post by JcLind
Skal man købe den dyre for at få fuldt udbytte af flyflåden?
Der er flere fly på den dyrere udgave (Deluxe).
Men det kan måske også få betydning for de gratis add-on fly som kan
downloades rundt omkring, da nogle stumper af fx panelet tages fra de fly
som ikke findes i den skrabede FSX version.

Mvh

Emil
JcLind
2007-01-22 19:33:00 UTC
"Emil Jensen [2100]" <***@jensen73.dk> skrev i en meddelelse news:45b2a8cf$0$49195$***@news.sunsite.dk...

| Læs mere om forskellene her (engelsk):
| http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/product_info.html

Tak for godt link. Det ku være skægt at prøve at være
airtrafficcontroller :-)

VH jakob
Emil Jensen [2100]
2007-01-23 20:32:10 UTC
Post by JcLind
| http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/product_info.html
Tak for godt link. Det ku være skægt at prøve at være
airtrafficcontroller :-)
Men skal det ikke være online med vennerne? Jeg mener, det er vist ikke
AI-fly som du styrer som ATC-controller?

Mvh

Emil