jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan få lyd på inde i cokpitet
Malthe Gade Johansen
2007-01-06 18:29:09 UTC
hej
- jeg kan ikke få lyd inde i det fly jeg flyver i i flight simulater
der står hele tiden suond off men det er mærkeligt at når jeg vælger
et fly ude i menuen så er der musik men ikke når jeg flyver hjælp hvad
skal jeg gøre

mit spil heder flightsimulater
delux edition
og det er et windows+microsoft spil jeg fik det i julegave

og jeg har også et rigitg godt stik det heder
extreme3dpro og er et logitech stick.
men hjælp mig lige
Emil Jensen [2100]
2007-01-06 20:56:10 UTC
Post by Malthe Gade Johansen
[...]
Så må det være Q du skal trykke på.. Q'et bruges til at tænde/slukke lyden i
selve "spillet".

Mvh

Emil